Monday 21 July 2014

Vivix si Tonik Ajaib



Apakah itu Vivix™? 

Vivix - satu penemuan Revolusionary dalam anti-penuaan pada tahap sellular..

Diperbuat daripada tumbuhan semulajadi iaitu Muscadine Grape, Purple Carrot, Elderberry dan Polygonum Cuspidatum. Keempat2 tumbuhan ini menjadikan Vivix sebagai ejen antioksidan yang tertinggi pernah dihasilkan serta mengandungi banyak polifenol & resveratrol yang sangat baik untuk kesihatan.

Kajian makmal menunjukkan Vivix memberi impak kepada 4 mekanisma utama penuaan pada tahap sellular:-



  • melindungi & memperbaiki sellular DNA
  • memberi impak positif kpd pengawalan genetik
  • menggalakkan biogenesis
  • melambatkan pembentukan protin AGE

Dipendekkan ceritanya, Vivix ini perbaiki hingga ke tahap Sel dlm tubuh kita. Sebab itu ia berupaya menyelesaikan pelbagai masalah kesihatan yg kita hadapi.






Apakah khasiat Vivix?

Memperbaiki DNA
Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.

Memperbaiki tenaga sel
Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.

Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi. Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan.



Walaubagaimanapun, Vivix TIDAK BOLEH diambil oleh ibu mengandung dan menyusukan anak serta mereka yang berumur 18 tahun ke bawah.

Cara Simpan :
Vivix perlu disimpan dalam peti sejuk kerana penghasilannya dari bahan semulajadi memerlukan suhu rendah agar tahan lebih lama.

TESTIMONI PENGGUNA :-









BERITA BAIK!!
Bulan ni Shaklee buat Promosi VIVIX 
Beli 6 Free 1
Lebih jimat dan berbaloi2...
HARGA RETAIL = RM475
HARGA PROMOSI JULAI = RM407 sahaja.






No comments:

DISCLAIMER

Segala testimoni atau penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman web saya ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnosis atau menyembuhkan apa jua penyakit atau masalah kesihatan.

Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakan mendapat nasihat dari pakar kesihatan yang berkaitan.
Copyright to Idah Arba'i
Designed by UMIESUEstudio 2015