Thursday 4 December 2014

Bermulanya di sini...Aku mula terjebak

Ummi seorang surirumah sepenuh masa.Semasa Ummi mula mengenali Facebook Ummi banyak menghabiskan masa berbual-bual kosong dengan rakan-rakan fb terkadang sehingga melalaikan tanggungjawab sebagai isteri dan ibu.

Itu dulu...sebelum Ummi mengenali seorang teman yang bukan sahaja seorang surirumah tetapi juga seorang usahawan online yang agak dikenali waktu itu.
Ummi tertarik dengan cara beliau dan mula bertanya2 bagaimana beliau menguruskan masa dengan melayan pelanggan,menguruskan anak2 di rumah dan ulang alik ke sekolah dan bagaimana beliau melakukan pengeposan hampir setiap hari?

Woww...beliau memberikan inspirasi pada Ummi untuk memulakan bisnes dari rumah tanpa modal waktu itu dan Alhamdulillah Syukur kepada Allah perjalanan perniagaan online Ummi bermula dengan baik dan lancar sekali.

Anda ingin jadi seperti Ummi?
Anda surirumah sepenuh masa?
Anda surirumah yang mahu jadi usahawan online?
Anda surirumah yang mahu membantu suami dan ekonomi keluarga?


Idah bantu anda menjadi seorang surirumah yang mampu jana pendapatan hanya dengan Online dalam Team Aura Inspirasi. Dan Idah akan bantu anda jadi dropshipper yang hebat insya ALLAH.
.

==================================================

Berminat nak jana income bersama SHAKLEE?
Ingin jadi sebahagian daripada keluarga besar kami?
Untuk Order Vitamin boleh terus hubungi Idah seperti di bawah :

Fb : Zubaidah Binti Arba'i
SID : 112 7496
IG : VitaminShakleeShop
Whatsapp : 013-909.7825
Email : kedainiaga@gmail.com 
 
 

No comments:

DISCLAIMER

Segala testimoni atau penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman web saya ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnosis atau menyembuhkan apa jua penyakit atau masalah kesihatan.

Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakan mendapat nasihat dari pakar kesihatan yang berkaitan.
Copyright to Idah Arba'i
Designed by UMIESUEstudio 2015