Monday 19 October 2015

Omega -3 untuk Keguguran Rambut


Hah kawan2 hari ni Idah nak bawakan #TipsSihatCantik untuk rambut. Mesti kawan2 selalu alami masalah keguguran rambut juga kan?kan? Tipulah kalau kata takde. hihi..

Ni Idah nak kongsikan antara tips untuk lebatkan keguguran rambut adalah kawal tahap tekanan anda, semak ubat yang anda ambil kerana sesetengahnya ada kesan sampingan pada rambut dan satu lagi ambil makanan yang kaya dengan asid lemak omega-3 seperti salmon dan walnut.

Badan kita tak mampu nak hasilkan sendiri asid lemak ini ,jadi dapatkannya dari makanan harian atau dari suplemen. Kalau macam saya, setiap hari mesti telan 3 biji Omega Guard sbb ia kaya dengan asid lemak omega-3.

Jadi sementara tengah promo ni apa kata order terus 2 atau 6 botol sekaligus. Boleh guna untuk tempoh 2bulan sehingga 6 bulan tu. Nak order boleh terus contact Idah tau.



===========================================

Untuk Order Vitamin Shaklee,
boleh terus hubungi Idah seperti di bawah :

Fb : Zubaidah Binti Arba'i
SID : 112 7496
IG : @idaharbai
Whatsapp : 013-909.7825
Email : kedainiaga@gmail.com

 


No comments:

DISCLAIMER

Segala testimoni atau penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman web saya ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnosis atau menyembuhkan apa jua penyakit atau masalah kesihatan.

Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakan mendapat nasihat dari pakar kesihatan yang berkaitan.
Copyright to Idah Arba'i
Designed by UMIESUEstudio 2015