Monday 19 October 2015

Promosi Oktober 2015 - Omega dan Gla bakal berakhir

Assalamualaikum semua,

Alhamdulillah malam ni dapat menulis di blog. Syukur alhamdulillah. Untuk pengetahuan semua, bulan ni Shaklee tawarkan promosi vitamin yang best sangat. Untuk kesihatan Jantung, Untuk kesuburan, Untuk Kesihatan Anak2 dan hanya berbaki 11hari sahaja lagi tau.


APA YANG OFFER? 
Ni yang Idah nak kasi tahu ni. :) Baca sampai habis tau. Rugi sangat2 kalau adik akk abang tak rebut peluang HARGA JIMAT ni.


1. Beli 6 Percuma 1 dan Beli 2 Diskaun 5%
Promosi setiap bulan tetapi produk yang berbeza. So bulan nih Shaklee berikan 2 produk untuk promosi beli 6 percuma 1 dan jika beli 2 botol akan mendapat diskaun sebanyak 5% iaitu GLA COMPLEX dan OMEGA GUARD. Memang menjimatkan. Boleh digunakan seisi keluarga, GLA COMPLEX untuk kecantikan dan kesuburan wanita, OMEGA GUARD pula untuk nutrisi anak-anak, untuk ibu mengandung, ibu menyusu, mereka yang nak kurus, mereka yang mempunyai masalah pelupa, mereka yang mempunyai masalah kesihatan sendi dan banyak lagi la.

2. Beli 3 Percuma 1
Untuk kanak-kanak juga tidak dilupakan. Shaklee menawarkan dengan setiap pembelian 3 botol VITA-LEA FOR CHILDREN akan menerima sebotol secara percuma sahaja. Memang sangat menjimatkan. Ibu-bapa boleh berikan untuk anak-anak seawal usia 2 tahun. Multi vitamin untuk anak-anak.

3. Beli 1 Percuma 1
Bagi jualan penghabisan stok Shaklee menawarkan dengan setiap pembelian sebotol VITA-E COMPLEX akan menerima sebotol secara percuma sahaja. Wah memang menjimatkan. Bayangkan la bayar pada harga sebotol tetapi akan mendapat 2 botol.


Amacam semua? Teruja kan, Meh lah dapatkan sekarang dengan harga best.


======================================

Untuk Order Vitamin Shaklee,
boleh terus hubungi Idah seperti di bawah :

Fb : Zubaidah Binti Arba'i
SID : 112 7496
IG : @idaharbai
Whatsapp : 013-909.7825
Email : kedainiaga@gmail.com


No comments:

DISCLAIMER

Segala testimoni atau penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman web saya ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnosis atau menyembuhkan apa jua penyakit atau masalah kesihatan.

Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakan mendapat nasihat dari pakar kesihatan yang berkaitan.
Copyright to Idah Arba'i
Designed by UMIESUEstudio 2015