Wednesday 22 October 2014

Supplemen Vitamin Untuk Milk Booster / Extra Susu

Suplemen untuk Milk Booster (Pengalaman sendiri (true story tau..hihi)
.
Anak no.4 idah tak tau kenapa susu hari pertama dan kedua merundum. Masa lahir tu kan nurse akan letak baby atas dada dan terus minta kita susukan baby kan? Time tu susu Idah sangat2 merundum. Maybe masih penat sebab melahirkan.
.
Hari pertama kat hospital baby tak meragam mana. Dahlah masa tu luka jahitan episiotomi banyak. Nak bergerak banyak sangat sakit. Dah balik rumah mak hari ke-2, Baby start meragam. Tidur tak lena. Dah 3org anak, yang no 4 ni macam ni pulak ragamnya. Hari ke 3 tu Idah terus ambil Set bersalin yang Idah memang dah ready awal2. Kali ni Idah pilih set vitamin dan minuman.
.
Idah bancuh ESP + Melashake + kurma, shake2 jer. Ambil setiap pagi, tengahari dan petang. Alhamdulillah Idah dapat lihat baby bila menyusu sekejap jer tapi tak meragam. Tidur lebih lena, bangun malam? Memang tak..Idah pulak yang kena kejutkan baby untuk bangun. Idah lebih rasa segar, bertenaga, dan yang penting sekali masalah baby MERAGAM memang tak de. Alhamdulillah.
.
Dan yang best sangat2 rasa vanilla nya memang superr sedap jika campur pulak dengan minuman coklat, buah2.. Idah paling suka blend dengan kurma dan campur 1 sudu Mealshake…Wowww!! Sedap sgt2… Rasa manis kurma lagi…Jatuh cinta… Campur dgn Meal shake dapat elakkan SEMBELIT tau!! Sembelit masa dalam pantang , memang MENAKUTKAN, betul dak?
.
Benarlah apa yang sahabat Idah maklumkan rupanya ESP ni salah satu vitamin untuk milk booster. Kata sahabat Idah lagi ESP jika makan dengan Alfalfa memang gabungan yang mantop untuk bagi susu lagi meriah.
.
Tapi, perlu ke ambil suplement penyusuan ni?
.
Jawapan Idah mudah jer.. Tak perlu jika susu memang sentiasa banyak dan anda pun seorang yang menitikberatkan nutrisi makanan.
.
Tapi jika anda jenis yang makan "apa ada" dan tak kisah tentang nutrisi, dah sampai masanya mencuba suplement. Bukan sahaja baik untuk ibu, baik untuk bayi juga kerana anda akan perasan yang bayi anda lebih sihat dan jarang terkena sakit.
.
Minuman kesihatan yang lebih sihat dan kaya dengan sumber protein dan mineral.
.
Pelaburan yang sangat berbaloi untuk kesihatan Anda dan juga si manja anda dan juga ada Tips Eksklusif Idah nak berikan untuk atasi masalah SEMBELIT dalam pantang. Memang menjadi! hihi
.
Dengar kata ada promosi berganda bulan ni?
.
Betul ke?
.
Bertindak segera dengan menaip Whatsapp /telegram guna android anda sekarang ke 013-9097825.


No comments:

DISCLAIMER

Segala testimoni atau penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman web saya ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnosis atau menyembuhkan apa jua penyakit atau masalah kesihatan.

Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakan mendapat nasihat dari pakar kesihatan yang berkaitan.
Copyright to Idah Arba'i
Designed by UMIESUEstudio 2015